سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیوان محاسبات کشور

حوزه/ دیوان محاسبات طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مصوبه تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران را ملغی و غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: دیوان محاسبات در پاسخ به مکاتبه‌ای که در خصوص غیرقانونی بودن، تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران داشتیم، تعیین سقف سنی برای مدیران را ملغی و غیرقانونی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توضیح این موضوع، ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش طی دستورالعملی برای انتصاب مدیران سقف سنی ۴۵ سال را تعیین کرده بود که مخالف قانون مدیریت خدمات کشوری بود.

حاجی بابایی افزود: به دنبال دریافت اعتراضات فرهنگیان طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس امور استخدامی و اداری کشور، موضوع غیرقانونی بودن مصوبه مذکور را اعلام و درخواست اصلاح این مورد را داشتیم.

وی تأکید کرد: دیوان محاسبات طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مصوبه تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران را ملغی و غیرقانونی اعلام کرد.

 

وزارت آموزش و پرورش , کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران , حمیدرضا حاجی بابایی , دیوان محاسبات کشور ,

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha